wtorek, 5 lipca 2016

Projekt denko #3 - maj & czerwiec cz.2

Jak obiecałam... Zapraszam do drugiej części projektu denko ostatnich dwóch miesięcy :) Teraz czas na kosmetyki kolorowe, których zużywanie jest nieco dłuższym procesem.
Eveline, Art Make-up eyeliner 
Zdecydowanie jest najlepszym eyelinerem w pisaku jaki miałam, a trochę już ich było. Doskonale napigmentowany, czerń jest idealna – głęboka i wyrazista. Do końcówki również nie można mieć zarzutów, dobrze wyprofilowana, dzięki niej można zrobić subtelną kreskę i widoczne kocie oko. Atutem też jest cena – niecałe 12zł bez promocji. Już kupiłam koleje opakowanie.
Essence, Superfine eyeliner pen
Zanim poznałam eyeliner z Eveline to on był moim ulubieńcem. Teraz spadł nieco w rankingu, ale dalej pozostaje najlepszym z półki cenowej do 15zł. Spełnia swoje zadanie w 100%. Jest jedynie odrobinę mniej napigmentowany od eveline.
H&M, Liquid Eyeliner
Pamiętam, że kupiłam go na wyprzedaży za 5zł i już dość długo mi towarzyszył. I dla niego nadszedł koniec. Na plus jest tylko końcówka, która zrobi precyzyjną i cienką kreskę. Niestety czerń nie jest za bardzo intensywna. Nie kupię ponownie, nawet za 2zł.

Wibo, Growing Lashes
Jeden z moich ulubionych tuszy.  Wydłuża, pogrubia, a rzęsy są idealnie rozdzielone. Nie rozpisuję się z  racji przyszłej recenzji, która będzie miała miejsce.
Catrice, Prime and Fine, Baza pod cienie
Ta baza moim zdaniem była dość przeciętna. Niczym nadzwyczajnym się nie wyróżniała. Na rynku są dostępne produkty zarówno lepsze jak i gorsze od niej. Zwyczajny średniak. Wyrównywała kolor całej powieki i matowiła ją. Podbicie koloru cieni również uważam za przyzwoite, jednak nie utrzymywała ich zbyt długo w nienaruszonym stanie. Nie tego szukałam. 
Golden Rose, Black Diamond Hardener, odżywka do paznokci
Albo kochasz, albo nienawidzisz. Podobnie jest w tym przypadku. Tę odżywkę kupiłam zachęcona pozytywnymi opiniami niemal z każdej strony. Wcześniej używałam 8w1 z Eveline. Pomyślałam, że nic nie zaszkodzi, a może bardziej będzie odpowiadać moim paznokciom. Myliłam się. Ta odżywka nie zrobiła z paznokciami absolutnie nic.  Szybko zgęstniała, a ja wróciłam do opcji z formaldehydem.
Maybelline Baby Lips, Intense Care
Wielkie boom na tą serię już raczej minęło, a mnie po nim pozostała właśnie ta pomadka. Miała odżywiać usta, nawilżać.. Niestety. Produkt zostaje na ustach stounkowo krótko. Razem ze zjadającą się pomadką znika pozorne uczucie nawilżenia. Na pewno nie kupię.

A jakie wy kolorowe kosmetyki zużyłyście w tym miesiącu? 
Wolicie jeden duży post z denkiem, czy takie które są rozdzielone? Czekam na Wasze komentarze :) 


Udostępnij:

8 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym tą odżywkę Golden Rose, ale trochę się boję, że pogorszy stan moich paznokci. Miałam Eveline i niestety tak się stało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie nie powinna. A może coś z Sally Hansen? Zaczęłam używać wysuszacza i jestem zachwycona. A odżywki ponoć nie są gorsze ;)

      Usuń
  2. Mi eyeliner z Eveline się trafił jakiś bublowaty, szybko wysechł albo miał swoje 'humorki' czyli jedną kreskę zrobił idealną a na drugą już mu płynu nie starczyło i tak za każdym razem :/ Odżywkę z GR używam w przerwach od hybryd ale też nie zauważyłam efektu WOW jak po odżywce 8w1. Odchodzi mi z paznokci wielkimi płatami i ani ich nie utwardza ani nic.... Nie wiem skąd te super opinie. Chociaż chciałam zrobić recenzję ale zrezygnowałam bo niby po 4 tyg noszenia jest efekt a ja jej używam raptem 1-3 dni w zależności ile czasu nie chce mi się robić hybryd :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A stawiałaś go do góry nogami? Bo ja dzięki temu malowałam się kilka tygodni dłużej tymi eyelinerami. I chyba faktycznie musiałaś trafić na jakiś wybrakowany albo wcześniej otwierany egzemplarz, bo jest na prawdę godny polecenia.
      A co do GR.. no jak widać siła i magia internetu i podświadomych reklam działa na nas, ale nie na nasze paznokcie :D

      Usuń
  3. miałam tylko eyeliner z Essence nie bardzo go lubię, użyłam kilka razy i leży

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz wibo znam i był całkiem przyjemny, ale wolę lovely zdecydowanie :) Odżywka GR to mój hit, świetnie się sprawdza jako baza, więc zdecydowanie należę do grupy, która ją pokochała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.