czwartek, 2 listopada 2017

Promocje na kosmetyki w Kontigo i Rossmannie | haul zakupowy |

Witajcie!
Ostatnie miesiące mijają pod znakiem okazji, promocji na kosmetyki, z których żal było nie skorzystać. W tym poście chciałam Wam pokazać część moich zakupów z końca września, czyli -70% na marki własne Kontigo oraz -55% na kosmetyki kolorowe w Rossmannie.

O promocji w Kontiogo dowiedziałam się przypadkiem oglądając instastories. Długo walczyłam ze sobą - zamawiać... nie zmawiać... zmawiać, czy nie zmawiać? Aż w końcu uległam (jak to zwykle bywa) i złożyłam zamówienie. Niestety były to już ostatnie godziny promocji i sporo produktów było już niedostępnych (chyba na szczęście :D).

Zdecydowałam się na sporo nowości oraz sprawdzone kosmetyki.
Zakupy Kontigo MOIA puder podkład Mystik Warsaw promocja

Nowościami są dla mnie podkłady. Wybrałam dwa w wersji pełnowymiarowej oraz dwa w mini wersji. Trudno było mi znaleźć swatche odcieni, każde zdjęcie wydawało mi się inne od poprzedniego, więc wybrałam intuicyjnie. Moia Satin 03 oraz Moia HD 02. 
W koszyku znalazł się również puder ryżowy MOIA, którego używam już od ponad pół roku i bardzo dobrze sprawdza się na mojej skórze. Zdecydowałam się również na pojedynczy cień Mystik Warsaw w kolorze Mauve-Dusk ... . Miałam ochotę na jeszcze kilka odcieni, jednak nie były już dostępne. W koszyku znalazła się także paletka cieni nude Mystic Warsaw w rewelacyjnej cenie - 15zł. Żal byłoby jej nie wybrać, przyznajcie!
Dodatkowo z akcesoriów do makijażu, gąbka MOIA do nakładania podkładu. Mam już jedną taką i jest jedną z moich ulubionych.
Do zamówienia otrzymałam miły prezent - konturówkę do ust.
kontigo paleta cieni do powiek mystik warsaw nude
kontigo podkład MOIA HD 02 SATIN 03

Zakupy w Rossmannie podczas edycji promocji -49%/-55% były wyjątkowo skromne, ale udane. Zamówienie złożyłam w aplikacji i kilka godzin później było już do odbioru. Bez zbędnego przepychania się pod szafami i szukania nieotwartego wcześniej tuszu czy cienia. Kolejki do kas sprawiły, że nie kusiło mnie nawet spoglądanie w stronę kolorówki, ani nawet innych półek.

Promocja Rossmann 49 55 wibo eyebrow pomade Eveline SOS Lovely Pump Up Color Tattoo

Wybrałam dwie nowości oraz sprawdzone przez siebie kosmetyki. Nowy kolor Color Tattoo - Creamy Beige 98 oraz pomadkę do ust Eveline SOS. Postanowiłam wypróbować w końcu jeden z popularniejszych tuszy drogeryjnych - Lovely Pump Up, a także pomade do brwi Wibo - Eyebrow Pomade w kolorze Dark Brown. 


A jak udały się Wasze zakupy podczas ostatnich promocji? Używałyście jakiś z kupionych przeze mnie kosmetyków? Jeżeli chciałybyście czytać więcej takich wpisów - zakupowych, koniecznie dajcie znać! 


Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.