wtorek, 5 kwietnia 2016

Evrèe Max Repair – regenerujący szampon do włosów.

Jakiś czas temu podczas wizyty ‘co tam ciekawego macie’ w Endorphine, o której już wspominałam tutaj natknęłam się na serie tych szamponów. Do tamtej pory nie spotkałam się z szamponami Evrèe dostępnymi na drogeryjnych półkach. Firma Evrèe stała się coraz bardziej popularna na rynku za sprawą swoich skutecznych produktów i atrakcyjnych cen. Do reszty kiedyś jeszcze wrócę.

Opis produktu:
Szampon regenerujący do włosów farbowanych, zniszczonych modelowaniem.
Innowacyjna formuła szamponu bogatego w składniki aktywne nie obciąża włosów i pozwala osiągnąć efekt pełnej regeneracji.
Za 380ml zapłaciłam 4zł.


Olejek arganowy:
Silnie regeneruje włosy od wewnątrz
Intensywnie nawilża i nadaje miękkość
Poprawia kondycje skórę głowy
Witamina B5
Chroni przed utratą wilgoci i przesuszeniem
Energetyzuje proces wzrostu włosów
Kreatyna
Odbudowuje ubytki w strukturze włosa
Zamyka łuski włosów naruszone farbowaniem i czynnikami zewnętrznymi
Przywraca blask i elastyczność

Skład szamponu Evrèe Max Repair

Jak za szampon za taką cenę, nie oszukujmy się – nie oczekiwałam cudów. Czy poprawił znacznie kondycje moich włosów? Wątpię. Ale na pewno nie wyglądają gorzej niż przed rozpoczęciem stosowania. Włosy są bardzo przyjemne w dotyku, szampon nie plącze ich podczas mycia. Przede wszystkim ma przyjemny zapach, który w delikatnym stopniu pozostaje na włosach po ich umyciu. Włosy stają się delikatne i nie wymagają nałożenia odżywki zaraz po ich umyciu. Szampon też nie przetłuszcza specjalnie włosów, pozostają świeże jak zazwyczaj, a do tego jest wydajny. Jedynym jego minusem jest jeszcze słaba dostępność w drogeriach :) 
W szafce z zapasami mam jeszcze jedena, inną wersję, zobaczymy z czasem jak i ona się sprawdzi. Bo z tej jestem zadowolona.

Macie swoje ulubione produkty tej marki? Używałyście już tych szamponów?
Udostępnij:

11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze produktów tej marki, ale po szamponie oczekuję w sumie tylko oczyszczania włosów i ich nie puszenia, choć to można zniwelować dobrą odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Evree znam tylko balsam do ciała, innych produktów jeszcze nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem/serum do rąk/stóp też jest warte polecenia ;)

      Usuń
  3. Szampon po raz pierwszy widzę u ciebie identyczna szatę graficzną ma ich balsam który używałam i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to musi być dobry produkt ;-) chetnie wyprobuje po zdenkowaniu aktualnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największym jego minusem jest tylko dostępność, bo do tej pory widziałam go może w dwóch sklepach :(

      Usuń
  5. Gdzie można kupić ten szampon? Kojarzę go, ale nie wiem gdzie widziałam. Może Drogeria Natura? Tani więc bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka razy w ofertach w SuperPharmie. Ja kupiłam w drogerii Endorphine (jest w Katowicach i Bytomiu). W Naturze też myślę, że może być nadzieja żeby go dostać. Cóż.. trzeba mieć oczy otwarte ;)

      Usuń
  6. Nie miałam ale strasznie chce wypróbować balsamy i krem tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szamponów nie miałam okazji używać, ale bardzo przyadł mi do gustu ich olejek do demakijażu :) Jest świetny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.