wtorek, 29 sierpnia 2017

Moje zakupy z promocji -49% i 40% w Rossmann. Haul kosmetyczny

Promocja goni promocję! Jak to zazwyczaj bywa, byłam przekonana, że tym razem na prawdę nic z Rossmanna nie potrzebuję. Jak bardzo się myliłam, możecie zobaczyć poniżej ;)

Promocja -49% obowiązuje klubowiczów z aplikacją Rossman, klienci bez karty mają prawo skorzystać z promocji z 40% rabatem. Tym razem promocja trwa od 21.08 do 30.08 i dzieli się na kilka kategorii. Tym razem to międzyinnymi pielęgnacja ciała, pielęgnacja ust i paznokci, pielęgnacja włosów, maseczki pielęgnacyjne. Lista produktów objętych promocją jest całkiem spora.

Pielęgnacja ciała

Isana Krem do ciała z masłem kakaowym i masłem shea oraz Chia&Babassuoil
Jakiś czas temu używałam wersji z zieloną oliwką i sprawdziła się doskonale. Dwie nowe opcje zapachowe i odżywienie skóry idealne na nadchodzącą zimę.


Sunozon samoopalacz  i samoopalacz w sprayu
Balsam wypróbuję po raz pierwszy, mam nadzieję, że będzie równie dobry, jak wersja w sprayu. Tę wersję miałam już przyjemność używać. Ogromny plus za wygodną aplikację w sprayu i skuteczność.


Pielęgnacja włosów












Elfa Farm O'Herbal odżywka do włosów  suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu
O tej odżywce w internecie już od jakiegoś czasu jest głośno i większość z Was ją poleca. Skuszona atrakcyjną ceną postanowiłam spróbować. 

Farmona Jantar, odżywka regeneracyjna z wyciągiem z bursztynu
Kuracja już raz się u mnie sprawdziła, dlatego nie zastanawiałam się długo nad tym zakupem.

Biovax, Caviar, intensywnie regenerująca maseczka do włosów Złote Algi & Kawior
Następna maska do włosów. Nie ukrywam o kupnie zadecydowała.. cena! Nie czytałam o niej wcześniej żadnych opinii. Może używała jej któraś z Was?

Nivea Hairmilk, mleczna odżywka do włosów o grubej strukturze
To produkt, który był już polecany przez niektóre z Was. Mam zapas odżywek na jakieś dwa lata, ale wypróbuję wszystkie i znajdę swojego ulubieńca!

Timotei, drogocenne olejki odżywka do włosów
To odkrycie tego roku. Odżywka, która doskonale działa na moje włosy! A do tego pięknie pachnie.


Maseczki pielęgnacyjne

Perfecta Cosmetics Sleep Mask 
Od jakiegoś czasu zerkałam w stronę tych masek, jednak do tej pory żadnej nie kupiłam. Wybrałam dwie wersje - nawilżającą i elixir na krótkie noce. Nawilżającej używałam i po kilku użyciach muszę przyznać, że maska jest naprawdę dobra. Warto wypróbować na własnej skórze. 
Bielenda Matt &Hydro Booster Jelly Mask
Z reguły nie przepadam za jednorazówkami masek, ale nie mogłam się powstrzymać. Za dużo naoglądałam się zdjęć na instagramie i blogach i też chcę je wypróbować! 


Evree, Sugar Lips
Taka poziomka jako zwieńczenie całych zakupów. Po kilku użyciach jestem pozytywnie zaskoczona tym produktem.

Na zakończenie dodam, że od 9.09 w Rossmanie będzie kolejna promocja. Tym razem 2+2 na produkty do pielęgnacji zębów, antypespiranty oraz żele do mycia. Macie jakiś sposób, żeby nie ulegać takim promocjom? Albo, żeby kupować mniej! 

Co udało Wam się złapać tym razem na promocji w Rossmanie? Z chęcią teżprzeczytam Wasze opinie na temat produktów, które kupiłam. 
Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.