piątek, 25 marca 2016

Soraya - Naturalny peeling morelowy z kompleksem antybakteryjnym.

Pielęgnacja twarzy nie mogłaby obejść się bez regularnego peelingu. Przynajmniej raz w tygodniu moja cera potrzebuje mocnego złuszczenia. Inaczej widać gołym okiem jej gorszą kondycje, a pod palcami jest nieprzyjemna w dotyku. Wniosek - Dobry peeling to podstawa!


Producent o produkcie:
Peeling morelowy z kompleksem antybakteryjnym posiada ekstrakt z owoców moreli, który ma działanie nawilżające i oczyszczające. Do tego rozdrobnione łupinki orzecha królewskiego – odpowiadają za właściwości ścierające i usuwają martwy naskórek.
Rezultat po użyciu:
  • Idealnie gładka skóra
  • Czysta i promienna cera
  • Mniej widoczne pory
  • Mniej zaskórników



Peeling jest zamknięty w tubce o pojemności 150ml z wygodnym standardowym zamknięciem. Jego cena waha się pomiędzy 10 – 13zł. Jest wygodny w użyciu i przede wszystkim wydajny. Ma bardzo przyjemny zapach. Granulki są dość wyczuwalne i  należy on do mocniejszych zdzieraków. Odradzałabym osobom z delikatną, skłonną do podrażnień skórom. Produkt gładko rozciera się na skórze, a po wykonaniu masażu z łatwością się go usuwa. Po takim zabiegu twarz jest przyjemna w dotyku, wyraźnie gładsza i bardziej promienna. Stosowanie tego peelingu jest przyjemnością, a nie tylko koniecznością ;)
Dla mnie ten peeling sprawdza się doskonale. Moja skóra dostaje tego, czego naprawdę potrzebuje. Skóra jest ożywiona, gładka i przede wszystkim dobrze oczyszczona. Używałam już wielu różnych peelingów i to jeden z tych, do których zawsze z chęcią wracam.

A Wy, jakie peeling lubicie najbardziej?
Udostępnij:

6 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentuje, ja obecne używam żelu 3w1 z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wrażliwą skórę i potrzebuję czegoś delikatnego. Kupuję korund kosmetyczny i mieszam go z żelem do mycia twarzy. Efekt jest super! :)

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten peeling, niedawno go wykończyłam :) Bardzo go lubiłam :)
    Świetny blog - pozostaję na dłużej jako Twój obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłaś mnie, jeśli się na niego gdzieś natknę to na pewno kupię i z chęcią przetestuję :)

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam na temat tego peelingu już tyle pozytywnych rzeczy, że chyba najwyższa pora go przetestować :))

    Świetny blog!

    alpaczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.