wtorek, 19 kwietnia 2016

Urodzinowy TAG kosmetyczny!

Ostatnio na blogach i youtubie wciąż pojawiają się posty i filmiki o tym co kupić na promocji -49% w Rossmanie. Ja już Wam o tym mówiłam w poście promocja -49% w RossmanieA dziś przychodzę do Was z odrobinę spóźnionym, urodzinowym postem. Dwa dni temu, 17 kwietnia skończyłam 22 lata, a ostatni rok minął w mgnieniu oka.
Z tej okazji coś innego, kosmetyczny TAG, który znalazłam u Sylwii ;) 
Zapraszam!

1. Ile razy dziennie myjesz myjesz swoją twarz? 
Dwa razy dziennie, rano i wieczorem.
2. Jaki masz typ cery? 
Tłusta ze skłonnościom do wyprysków. Zimą ma tendencje do przesuszania się w okolicach nosa.
3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Pasta do mycia z serii Ziaja Liście Manuka, jednak nie używam jej do codziennej pielęgnacji, tylko co 2/3 dni. Do codziennego użytku nie mam obecnie swojego ulubieńca. 
4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Pewnie, że tak! Trudno byłoby się obejść bez tego. 
5. Jaka to marka? 
Soraya lub Ziaja.
6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Już długi czas używam na dzień kremu z Ziaji – Liście Manuka, a na noc podobnie Ziaja Liście Manuka lub L'Oreal Ekspert Nawilżenia na noc.
7. Czy masz piegi? 
Kilka pojedynczych. 
8. Używasz kremu pod oczy? 
Mam i staram się pamiętać o jego używaniu, jednak różnie z tym bywa ;)  
9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 
Tak. Kiedyś znacznie większy, leczony dermatologicznie. Teraz sporadycznie, zazwyczaj raz w miesiącu pojawiają się jacyś nieprzyjaciele.
10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych? 
Tabletek nie. Robione płyny apteczne w moim przypadku sprawdziły się najlepiej. 
11. Jakiego podkładu używasz? 
Obecnie trzech – Revlon Colorstay 180, Diadem Cosmetics Sebum Control i krem BB Lumene. 
12. Co z korektorem? 
Jeżeli  jest potrzeba to używam. Zarówno pod oczy jak i na wypryski.
13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy? 
W ciepłej. 
14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Nie mam nic przeciwko. Czy te zakładane u kosmetyczki, czy te które doklejamy same. Jeżeli można polepszyć to czego natura poskąpiła – dlaczego nie? Sama nigdy nie miałam ani jednych ani drugich.
15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co trzy miesiące?
Tak i staram się swoje wymieniać co tyle, jednak nie zawsze to się udaje.
16. Jakiej maskary teraz używasz? L'Oreal Paris, Volume Million Lashes, Wibo, Growing LashesRimmel, Wonder’full Volume Colourist.

17. Sephora czy Mac? 
W Macu nigdy nie miałam okazji robić zakupów, więc.. Sephora?;)
18. Masz kartę pro do Mac?
Nie 
19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania podkładu? 
Od roku (bo na poprzednie urodziny dostałam pierwszą gąbkę do podkładu :d) najczęściej gąbeczki, bardzo rzadko pędzel.
20. Używasz bazy pod cienie?
Zawsze. Bez niej cienie utrzymałyby się na moich powiekach pewnie godzinę lub dwie w stanie ‘wyjściowym’ ;)
21. Używasz bazy pod makijaż? 
Tak, ale bardzo rzadko. 
22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Naturalne – delikatne brązy. 
23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner w żelu jest niezastąpiony. Albo ten w pisaku. Kredki też czasami używam, ale zdecydowanie wolę eyelinery.
24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 
Z dumą mogę odpowiedzieć, że ani razu ;) 
25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nigdy takich nie używałam. 
26. Używasz korektorów mineralnych? 
Nie miałam okazji (jeszcze) takich używać.
27. Ulubiona szminka? 
Golden Rose Velvet Matt 02.
28. Ulubiony błyszczyk? 
Nie przepadam za błyszczykami, więc nie mam takiego.
29. Ulubiony róż? 
Nie mam swojego ulubionego bo za często go nie używam. 
30. Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro? 
Raczej nie. Wybieram drogerie stacjonarne lub internetowe.  
31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Tak, w większości używam takich kosmetyków.
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie. 
33. Czy chciałabyś chodzić na lekcję wizażu?
Pewnie, że tak.
34. Czy zdarza Ci się nadmiernie nakładać makijaż? 
Wydaje mi się, że nie.  
35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Rzęsy, które przypominają pajęcze nóżki i za bardzo wyrysowane brwi.
36. Lubisz kolorowe makijaże?
Wydaje mi się, że mnie nie pasują, ale u innych niektóre wyglądają fantastycznie!
37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Hm.. sama nie wiem ;D
38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Podkład lub puder.
39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak.
40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Nie jest najgorzej,  jednak lepiej wyglądam z makijażem ;)


Mam nadzieję, że podobała Wam się nieco inna forma posta. Jeżeli macie jakieś ciekawe tagi lub chcecie aby było więcej takich - piszcie :) 





Udostępnij:

12 komentarzy:

  1. Też robiłam podobny ( a może i taki sam ) u siebie jeszcze na początkach istnienia bloga :D
    Wszystkiego Najlepszego!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :) dobrze się go czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag. Też chcę go zrobić za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny TAG:) i fajne odpowiedzi:)Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam czasem do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Tag , miło się czytało obserwuje zapraszam do mnie http://ukrywamsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sama myślałam o takim wpisie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To właśnie takie wpisy inspirują mnie najbardziej! Super Tag :* Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, lubie czytac czyjes odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.