środa, 9 listopada 2016

Zamówienia z Aliexpress - haul azjatyckich kosmetyków

Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie na pewno dawno zauważyliście, że regularnie zamawiam na Aliexpress. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moimi ostatnimi kosmetycznymi zamówieniami. Te produkty, to jedne z bardziej popularnych kosmetyków zamawianych przez Aliexpress.


Bioaqua,Pure Skin
To nic innego jak krem do twarzy, który ma radzić sobie z pozostałościami po trądziku. Produkt przychodzi zapakowany w kartonowe pudełeczko, które jest zabezpieczone banderola z nazwą firmy. Takie opakowanie sugeruje nam, że jest to produkt prawdopodobnie (wiadomo jak to z tymi chinami..) oryginalny. Krem jest w tubce o pojemności 30ml. Konsystencja jest lekka i przyjemna. 



Cena 7,05 zl


Andrea, olejek/esencja do włosów
O tym produkcie mówiono już wiele. Ile sprzedawców tyle wersji i tak naprawdę trudno ocenić, która Andrea jest ta właściwa. Ponoć konsystencja powinna być oleista o imbirowo-cytusowym zapachu. Nie raz natknęłam się na zdania, że ta o bardziej wodnistej konsystencji działa tak samo jak ta druga. Kto ma racje? Nie wiem, ale wypróbuje swój egzemplarz, żeby móc się z tymi opiniami skonfrontować. Olejek w połączeniu z szamponem lub wcierką do włosów ma dawać zapewne pożądane przez każdą z nas rezultaty - szybszy wzrost włosów oraz pojawienie się nowych baby hair. Brzmi wspaniałe, zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.


Cena 4,82zł


by nanda, puder transparentny
Ten puder to kolejne kosmetyczne must have. Występuje w trzech wersjach kolorystycznych - transparentej i dwóch cienistych odcieniach. Jego głównym zadaniem jest oczywiście utrwalenie makijażu i zmatownienie cery. Opakowanie jest przeurocze! Wykonane z plastiku, ale nie najgorszej
jakości. W nim znajduje się 5 gramów pudru, a tak małe i urocze opakowanie bez problemu znajdzie miejsce w każdej torebce. Do kompletu dołączony jest puszek. Puder podobnie jak krem przyszedł do mnie dodatkowo w tekturowym opakowaniu, które było zabezpieczone folia i banderola. By nanda jest to chińska marka przez to szanse na podróbki są niewielkie.


Cena  6,61zł (po odjęciu kuponu od sprzedawcy zapłaciłam 2,70zł)

Zamawiacie z Aliexpress? Jesteście ciekawe moich innych zamówień i tego jak będą się sprawdzać te kosmetyki? 
Udostępnij:

19 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Nie zamawiałam nigdy niczego z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem BioAqua jest fajny. Moim odkryciem jest firma Yunifang 💕 Polecam 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  4. za takie pieniążki to sama bym wypróbowała :) ( normalnie rozbój w biały dzień :P )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niedawno dokonałam pierwszego zakupu na Ali :) Fajne rzeczy zamówiłaś, od dawna myślę o esencji Andrea. Ale teraz zainteresowałam się tym pudrem, ma talk w składzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co był tym pierwszym zakupem?;) A puder ma w składzie talk.

      Usuń
  6. Kurde teraz dolar szaleje, ale spadnie w dół zrobię i ja mega zakupy, bo czaję się jak czajnik już z dobry rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet po obecnym kursie niektóre rzeczy opłaca się zamówić :D

      Usuń
  7. jeżeli chodzi o kosmetyki z alli to zdarzało mi się zamawiać tylko pomadkę i kredkę do brwi, stricte pielęgnacyjnych jeszcze nigdy nie miałam :)
    pozdrawiam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tego co zamówiłaś jesteś zadowolona?;)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Nigdy tam nie zamawiałam,m chociaż przyznam, że już nie raz miałam ochotę :)

    Kochana, niechcący podczas moderacji usunęłam Twój komentarz do mojego posta, jeśli masz czas i oczywiście chęci to napisz go raz jeszcze :) To już nie pierwszy raz mi się zdarza przez pośpiech :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zamawiałam z Aliexpress boję się tej strony .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.