poniedziałek, 14 listopada 2016

Dni Lifestyle -50% - Haul z zakupów w SuperPharm

Drogerie coraz częściej prześcigają się w walce o klienta. Rabaty zachęcają nas z każdej strony do wejścia raz do jednej, w innym tygodniu do kolejnej drogerii. Tym razem uległam promocji tzw. Dniom LifeStyle, czyli promocji -50% na wybrane marki i produkty w SuperPharmie. Takie dni organizowane są co jakiś czas, z tego co dobrze kojarzę dwa razy w roku i.. cieszą się ogromna popularnością. Promocja obowiązuje tylko przez dwa dni dla posiadaczy karty lifestyle.
Katowicki Superpharm przeżył oblężenie. A na wizytę w sklepie skusiłam się i ja. Zatem, do rzeczy!


Ziaja, pasta do oczyszczania twarzy
Zakup oczywisty zwłaszcza za tak atrakcyjna cenę - 3,49!

Evee, różany tonik do twarzy
Tyle razy ile o nim czytałam, widziałam nie miałam za wielkiego wyboru niż w końcu go kupić i wypróbować.

Myślę, że najciekawszymi z tych zakupów są produkty firmy Beauty Formulas, która niedawno pokazała swoje produkty w Naturze czy właśnie superpharmie.


Beauty Formulas, Oczyszczający peeling do twarzy z aktywnym węglem
Mam nadzieję, że będzie w stanie dorównać mojemu ulubieńcowi, którego już nie produkują, czyli morelowemu peelingowi z Soraya, o którym pisałam tutaj.
Beauty Formulas, Oczyszczająca maska glinkowa do twarzy z aktywnym węglem Próbowałam już kilku różnych masek z węglem, a tej jeszcze nie, czyli należało to zmienić. Ma oczyszczać, odżywiać, wygładzać i absorbować sebum, czyli to czego moja skóra potrzebuje najbardziej.
Beauty Formulas, Maska peel of Australian tea tree
Do zakupu skusiła mnie oczywiście cena i wygodne opakowanie. Takie duże saszetki są o wiele wygodniejsze niż tradycyjne tubki. Maska zawiera olejek z drzewa herbacianego, który ma właściwości antybakteryjne. Maska ma za zadanie odblokować pory, oczyścić twarz z martwego naskórka, sebum i zanieczyszczeń.
Wilkinson, Maszynki do golenia
Maszynki jak maszynki, najważniejsze kryterium przy wyborze - trzy ostrza.
Pachnąca Szafa, Uzupełnienie odświeżacza powietrzaSprawdzają się najlepiej, zapach długo się utrzymuje. Nie próbowałam jeszcze tych wariantów zapachowych, a cena ich była taka, że szkoda byłoby nie kupić.

Używałyście któryś z tych produktów? Co sądzicie o takich obniżkach cen, korzystacie z nich, czy raczej wolicie kupić produkty w spokoju za wyższe ceny?

Udostępnij:

10 komentarzy:

  1. Pasta oczyszczająca z Ziaji taka tania ;O Wypróbowałabym maseczki z Beauty Formulas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ją wzięłam, pomimo tego, że mam jeszcze jedna nieodpakowaną :D te maski są również dostępne w Naturze :)

      Usuń
  2. Ciekawią mnie maseczki, duży plus za to, że są w tubkach a nie saszetkach. Toniku nie znam a seria Ziaja liście manuka nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę maski w tubkach albo takich miękkich, ale większych opakowaniach. Bardziej praktyczne i ekonomiczne rozwiązanie :) a inne kosmetyki Ziaji jak się u Ciebie sprawdzają?

      Usuń
  3. Mi w połowie opakowania tonik z Evree zaczął podrażniać oczy, a wcześniej byłam nim zachwycona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy mi się nie zdarzyła taka sytuacja z kosmetykami. Ale na twarzy nie reaguje źle?

      Usuń
  4. Faktycznie cena pasty zachęcała do zakupu. Tonik Evree jeszcze nie jest mi znany, ale myślę, że to nadrobimy :] Co do kryterium maszynek to u mnie królują 4 ostrza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te produkty kosztowały nie więcej niż.. 7zl ;) a 4 ostrzonych jeszcze nigdy nie używałam, ale muszą być bezkonkurencyjne 😊

      Usuń
  5. tonik różany z evree kusi mnie bardzo :)
    zakupy całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się naczytałam o tym toniku, kiedy skończy się mój obecny, to planuję się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.