niedziela, 24 kwietnia 2016

Zmywacz do paznokci w żelu, Cztery Pory Roku.

Mam dziś dla Was recenzje kosmetyku nieco dziwnego (przynajmniej dla mnie). Pierwszy raz miałam z nim styczność mniej więcej pół roku temu i od tamtego czasu nie zdążyłam się z nim polubić.
Mowa o zmywaczu do paznokci w żelu Cztery Pory Roku.  Można myśleć, że jest to produkt innowacyjny. Po zakupie byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi, ponieważ pierwszy raz miałam do czynienia z takim cudakiem.

Jak się okazało – żadna to nowość. Pierwsze recenzje o tego typu produkcie znalazłam sprzed kilku lat. Co ja o nim sądzę? Co zapewnia producent? Zobaczcie same ;) 

Co producent pisze o produkcie?
Zmywacz szybko i skutecznie usuwa wszystkie rodzaje lakierów. Dzięki gęstej, żelowej konsystencji równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia i jest bardzo wydajny. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. Zawiera glicerynę i olejek z lemongrass, które nawilżają i wygładzają skórki wokół paznokci.


Moja ocena:
Cóż ja mogę o tym zmywaczu napisać.. to zdecydowanie bubel tego roku. Jego działanie mogę porównać do położenia wacika z czymkolwiek na paznokcie. Nie radzi sobie nawet ze zmyciem jasnego lakieru w odcieniu nude, a co dopiero z intensywnymi kolorami. Zawsze kładę baze i 2 warstwy lakieru – być może to ma wpływ. Jednak sądzę, że każda z Nas ma na swoich tyle warstw, czasami nawet więcej. Więc „szybko i skutecznie” jest słowami na duży wyrost. Jedyne z czym się mogę zgodzić to wydajność produktu. Miałam z nim kilka prób i nie żałowałam żelu, żeby udało mi się cokolwiek zmyć, a zużycie jest widoczne na zdjęciach. Plusem jego jest to, że nie przesusza paznokci, lecz zmywacze dostępne na rynku też już tego nie robią. Dodatkowo zapach nie przyprawia o ból głowy i nie zmusza Nas do wietrzenia pokoju :)  Zmywacz o pojemności 60ml w Rossmanie kosztuje niecałe 5zł. Za taką cenę mamy 250ml butelkę niezastąpionego zmywacza z Isany. Wybór dla mnie jest prosty.  Jeżeli ktoś chce poeksperymentować i zobaczyć nową formułę – można zaryzykować. Może u Was się lepiej sprawdzi. Osobiście nie polecam.

Miałyście styczność z produktem tego typu? Może też żałujecie zakupu jakiegoś kosmetyku, który okazał się bublem? Czekam na Wasze komentarze!


Udostępnij:

9 komentarzy:

  1. Miałam i podzielam twoje zdanie że to totalny buuuuubel. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam i nie poznam, ale lubię ich zmywacze gąbkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt. Nigdy go nie widziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ostrzegasz , z pewnością nigdy go nie kupię. Pozdrawiam . www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, dobra... recenzje sprzed kilku lat a ja też pierwsze słyszę o tym produkcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że trafiłaś na bubel :( Ja zawsze kupuję właśnie zieloną Isanę :) Obserwuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z innej firmy i też był kiepski :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Też pierwszy raz słyszę o zmywaczu w żelu i teraz chyba się nie skuszę. Ja od lat trzymam się tych z Biedronki i sprawdzają się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej firmy miałam dwa produkty, serum do rąk i paznokci i takie na paznokcie i skórki - dramat, nie przypadły mi do gustu. Sama bym ich nie kupiła, ale dostałam je w Shinyboxie. Tego zmywacza chyba też nie kupię. Na ten moment pozostaję przy tych Biedronkowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.