niedziela, 9 października 2016

Projekt denko #6 - wrzesień 2016

Witam Was serdecznie! Mam nadzieję, że na denko jeszcze nie jest za późno. Sporo się dzieje ostatnio stąd całkowity brak u mnie regularności, ale wciąż wierzę, że zacznę prowadzić bloga i podzielę się z Wami wszystkimi opiniami i uwagami, które nieustannie notuje. Znacznie częściej udzielam się na instagramie, gdzie serdecznie Was zapraszam! Wybaczcie i trzymajcie kciuki! Tymczasem zapraszam na projekt denko! 



Dove, Żel pod prysznic, Granat i werbena cytrynowa
Jak uwielbiam żele z Dove tak muszę stwierdzić, że mam ich dosyć! W związku z częstymi promocjami dość często własnie po nie sięgałam na sklepowej półce i choć warianty zapachowe wybierałam różne, tak mówię im na razie stop (a w łazience stoi jeszcze jeden..). Żel pod prysznic z Dove jest delikatny, a skóra po jego użyciu jest delikatna i odrobinę pachnąca. To jeden z moich ulubieńców, ale musimy zrobić sobie przerwę na jakiś czas. 

Venus, Emulsja do higieny intymnej 
Dobrze się sprawdził, nie mam do niego zastrzeżeń. Choć muszę przyznać, że jestem zdecydowaną fanką Ziaji jeżeli mowa o płynach do higieny intymniej. 


BeBeauty, Balsam do stóp i paznokci 
Za taką cenę (około 4zł) trudno spodziewać się kosmetyku, który nagle sprawi, że skóra naszych stóp przestanie być przesuszona i niemiła. Regularne używanie daje delikatne efekty, lecz potrzebuję dla siebie czegoś innego. Dla niewymagających - polecam.

Ziaja, Liście Manuka, Krem do twarzy na dzień SPF10
To moje drugie opakowanie (albo nawet trzecie? hmm) tego kremu i zdecydowanie moja cera się nim znudziła. Nie działał już tak jak na początku. Poprawny krem, bez żadnego efektu wow. 
Venus, Żel do higieny intymnej 
Uwielbiam małe buteleczki stworzone do podróżnej kosmetyczki. Do samego żelu nie mam żadnych zastrzeżeń.

Yasumi, Krem pod oczy
Miniaturka kremu Yasumi była dostępna w jednym z pudełek kosmetycznych, które możemy subskrybować. Wrażenia pozytywne, po użyciu skóra jest delikatnie napięta, co uważam za plus. Jednak uważam, że jestem jeszcze za młoda na takie lifitngujące kosmetyki.

Yevs Rocher, Mleczko do ciała 
Na wyjazdy idealne! Choć nie jestem fanką formuły mleczka, taka pojemność jest idealna, żeby zapoznać się z produktem. Nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy. W letnie dni sprawdził się tak jak tego oczekiwałam. 



Sleek Line, Shampoo Repair 
Przy okazji zakupów ampułek Placenty skusiłam się na ten szampon fryzjerski. Co mogę powiedzieć na jego temat? Szampon jak szampon. Bez problemu mył włosy, które później nie były poplątane. Nie naprawił ich, ale jego używanie zdecydowanie należało do pryjemności. Zauważyłam, że produkty fryzjerskie wyróżniają się bardzo intensywnym ale przyjemnym zapachem, co w wyapadku tego szamponu również się spełnia. Zapach jest nieziemski! Cudowny, owocowy, a do tego utrzymuje się na włosach. Jedynym minusem jest brak pompki w opakowaniu. Musiałam sobie poradzić z tym przelewając produkt do innego opakowania. Ale czego się nie robi dla takiego zapachu :) 

Garnier Fructis, Serum
Jak szampony z linii Garnier Fructis uwielbiam, tak z tym produktem dosłownie męczyłam się bardzo długo. Sądziłam, że duża pojemność (50ml) będzie atutem, jednak myliłam się. Po kilku miesiącach serum nie chciało ubywać. Aplikator po pełnym naciśnięciu wydobywa odrobinę za dużo produktu, na co też należy uważać. Do tego.. nie zauważyłam żadnej poprawy w kondycji moich końcówek. Plusem zdecydowanie był przyjemny zapach i mimo wszystko wydajność. 

Isana, Mydło do rąk
Wydaje mi się, że to mydło pojawia się niemal w każdym denku. Nie ma lepszego! Szeroka gama zapachów nie pozwala na nudę i dzięki niej nie ma ochoty zmieniać się na inne mydło. Do tego częste promocje - czego chcieć więcej!

Carex, Mydło do rąk
Po dość długiej przerwie wróciłam do Carexu, bo znalazłam go gdzieś na dnie szafki z zapasami. Nie mam wątpliwości co do cudownego zapachu, który jest jak słodki, truskawkowy lizak. Przy dłuższym używaniu jednak wysusza ręce, co zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym nie będzie mile widziane. 


Carea, płatki kosmetyczne
Miałam okazję zużyć jeszcze starą wersję płatków kosmetycznych z Biedronki. Zarówno Carea jak i BeBauty są moimi ulubionymi i zawsze się u mnie sprawdzają. Można pomiędzy nimi zauważyć znaczne różnice w strukturze i miękkości płatka, jednak mnie to zupełnie nie przeszkadza. A co wy o nich sądzicie? 

Vichy, Woda termalna
Dobrze się sprawowała, zwłaszcza na letnich wyjazdach. Przy wielkich upałach do odświeżenia i chłodzenia twarzy, a na co dzień do zwilżania gąbeczki do podkładu. 

AllePaznokcie, Cleaner
To mój pierwszy cleaner, nie mam porównania z innymi markami. Jak na razie sprawuje się przyzwoicie. Polecacie jakieś konkretne cleanery, czy uważacie, że marka nie robi różnicy?

Inglot Pro, Thinner, Rozcieńczacz do lakieru do paznokci
Pozwolił na zachowanie doskonałej konsystencji lakierów do paznokci. Popularne jest używanie w tym celu zmywacza, jednak z doświadczenia wiem, że po jego użyciu lakiery tracą intensywność kolorów oraz trwałość. Mała buteleczka, która kosztowała około 16zł, a starczyła mi na bardzo długo. Kilka kropel wystarczy na ożywienie swojego ulubionego lakieru, który powoli zaczyna gęstnieć.

A jak Wy sobie radzicie z denowaniem produktów? Macie czym się pochwalić w tym miesiącu? Używałyście któreś z tych produktów i jak się Wam spisały? Czekam na Wasze komentarze!


Udostępnij:

5 komentarzy:

  1. Wodę teatralną Vichy uwielbiam, ale np liści manuka już nie, używam też tych samych płatków kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również używam tego kremu z Ziaji. Miałam też te płatki kosmetyczne . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko krem pod oczy Yasumi, fajnie mi się sprawdził i trochę za nim tęsknie :D Nad płatkami kosmetycznymi się zbytnio nie rozczulam, kupuję te, które są w najatrakcyjniejszej cenie :) Całkiem niedawno u mnie pojawiło się Denko, jeśli jesteś zainteresowana moimi śmieciami to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nie lubię tego kremu z Ziaji, niestety mnie zapycha więc z chęcią bym Ci go oddała :D :D
    Zostawiam obserwację kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale na mnie już kompletnie nie działa. Na razie z tej serii zostaje wierna paście oczyszczające, żelowi i tonikowi, chociaż.. zwyczajnie wszystko mi się już znudziło ;)
      Dzięki wielkie i idę do Ciebie! :)

      Usuń

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.