niedziela, 8 października 2017

Co kupić w Rossmanie podczas promocji -55%

Witajcie! Już po raz kolejny sieć drogerii Rossmann przygotowuje dla nas kuszącą promocję. Tym razem będzie ona obejmowała kosmetyki kolorowe (oczy, twarz, usta, paznokcie) i tak jak ostatnio nie będzie tygodniowego podziału na dane kategorie.
Od 10.10 do 19.10 możemy kupić kosmetyki z działu oczy, usta, twarz, paznokcie.

To już kolejna promocja na kosmetyki kolorowe, z której skorzystam, dlatego przygotowałam dla Was poradnik. Na co warto zwrócić uwagę i które kosmetyki sprawdziły się u mnie. 
Zapraszam na mojego instagrama oraz facebooka, gdzie na bieżąco pokazuję wszystkie nowości w swojej kosmetyczce. 

rossmann promocja -49%





EOS Eveline pomadki Rossmann
EOS, balsam do ust
Pomadki EOS traktuje bardziej jako gadżet, który łatwo znaleźć w każdej torebce. Dobrze sprawdza się przy codziennej pielęgnacji ust. Za taką cenę warto spróbować i znaleźć swój ulubiony zapach do kolekcji.
Cena  12zł 

Eveline, pomadka ochronna, SOS
To odkrycie ostatniej promocji Rossmanna. Ta pomadka jest idealna! Doskonale nawilża i pielęgnuje usta. Po jej użyciu usta są mocno odżywione i szybko się regenerują. Najlepsza inwestycja w ochronę ust na nadchodzącą jesień i zimę. 
Cena  3zł

Maybelline, Lasting Drama, Eyeliner w żelu
Zdecydowanie to mój ulubiony eyeliner. Wygodny w użyciu, a kreska długo utrzymuje się na powiece i nie rozmazuje się. 
Cena ≈ 16zł

Maybelline, Color tattoo
To kosmetyk, którego moim zdaniem nie trzeba nikomu przedstawiać. Color Tattoo to mój ulubieniec do wykonywania codziennego makijażu. Doskonale sprawdza się jako baza i cień do powiek. 
Cena  12zł
Maskara do rzęs Rossmann Lovely Wibo

Lovely, Lash Extension, maskara pogrubiająca i wydłużająca
Ten tusz kupiłam podczas ostatniej promocji 'na próbę' i nie żałuję. Robi to, czego oczekuję od maskary - pogrubia i wydłuża. Dodatkowo nie osypuje się, a rzęsy są pięknie wyczesane.
Cena  6zł

Wibo, Growing Lashes 
Jeżeli jeszcze jej nie używałaś, to teraz jest idealna okazja! Growing Lashes ma stymulować rzęsy do wzrostu i odżywiać je poprzez zawarte w niej proteiny jedwabiu i d-pantenolu. 
Cena  6zł
Lovely, Envy Eyes, maskara do rzęs z ultra czarnym pigmentem
Tę maskarę również kupiłam podczas ostatniej promocji i od tamtego czasu polubiłam się z nią. Maskara z sylikonową szczoteczką, która doskonale podkreśla każdą rzęsę. 
Cena  7zł

                              Żel do usuwania skórek Sally Hansen
Sally Hansen, Instant Cuticle Remover 
Według mnie to must have każdej z Nas, która dba o swoje paznokcie. Żel do usuwania skórek ułatwia manicure i znacznie przyspiesza jego wykonanie. Ponadto żel jest bardzo wydajny - jestem w połowie opakowania! Kupiłam go rok temu, a manicure wykonuje regularnie co 2tygodnie. 
Cena  11zł


Wszędzie podałam ceny orientacyjne. Cena zależy nie tylko od tego z którego rabatu skorzystacie (-49% lub -55%). Ceny kosmetyków w poszczególnych Rossmannach różnią się.. Kiedyś tę różnicę zauważyłam przy wyborze tuszu L'Oreal, a cena pomiędzy dwoma drogeriami różniła się aż o 10zł. Pamiętajcie również, że wiele drogerii internetowych oferuje taki sam asortyment w stale obniżonych cenach.


Macie już przygotowaną swoją listę zakupów do Rossmanna?  Może polecacie coś lub odradzacie? Zamierzam kupić kilka produktów, ale z chęcią przyjrzę się nowym propozycją od Was! 


Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twój czas poświęcony na przeczytanie mojego wpisu. Jeśli Ci się spodobał - skomentuj i zostań ze mną na dłużej!
Odwiedzam blogi, które zostawiły ślad po sobie, a także często rewanżuję się za obserwacje.
Komentarze z linkami do blogów będą usuwane.